fredag 23 september 2011

Stickning och energi!

 Jag stickar igen, det känns så bra.
Idag börjar jag dessutom känna mig frisk igen efter en tråkig sjukdomsvecka. Tack vetenskapen för antibiotika!
*****
Jag har börjat planera min årliga insamling till Rosa Bandet/Cancerfonden. I år ska jag lägga ner ännu lite mer energi på detta. Cancer skapar en obehaglig känsla av maktlöshet. Jag gillar inte att ha den känslan och ska jag göra det jag kan för att minska den. Ett sätt är att försöka samla in pengar.
Så håll utkik, start 1/10!
En rosa månad både här på bloggen och i butiken.


4 kommentarer:

skapasaker sa...

Skönt att du verkar vara på bättringsvägen! Ses vi på måndag? I så fall ska jag berätta för dej om hur det gick med min knäppa vikarieuppgift :D
Kram och krya på dej!
Eva

Anna sa...

Krya på dig och härligt att du stickar igen!

garnlek sa...

Härligt att se dig igen!

Emelie Brandén sa...

Åhh vad det rosa garnet såg mjukt och fint ut. vad är det för garn?:)