måndag 1 augusti 2011

Spinner min nyköpta ull

 Det är fantastiskt med semester. Jag spinner garn, badar, tränar, äter gott och dricker bubbel mest hela tiden. Jag älskar att spinna min fina ull från Colinette. Har tipsat tidigare, men det kan helt enkelt inte göras för många gånger.
 Nu har jag haft ett par arbetsdagar och uppdaterat butiken med nya grejer.
Välkommen in!
Under vecka 31 skänker jag 25% av all försäljning till Läkare utan gränser för att stötta deras arbete i Afrika.
(observera att leveranser från Stickfrossa kan dröja ett par dagar extra närmaste veckan)

4 kommentarer:

skapasaker sa...

Gott att läsa att du har det bra på din semester, ska bli kul att ses i höst.
Kram

PetraO sa...

Vackert, vackert, vackert! Härligt att du har en fin semester! Kraaaaaam

Emmy sa...

Vad fint du spinner! Jag hade helt missat att Colinette säljer ull också. De har ju så fina färger! Fast jag är inte så förtjust i att spinna merino...

Sillen stickar sa...

snajdigt vackert, precis som du! Puss och kram