söndag 1 maj 2011

Insamling till Cancerfonden!

 Cancerfonden har just nu insamlingskampanjen Mustaschkampen.
Vill du vara delaktig och samtidigt få ett härligt paket med stickgrejer och handspunnet garn med guldprickar i din brevlåda ?
Då kan du vara med i min insamlingsauktion!
Alla som lämnar ett bud är dessutom med i en bonustävling och vinnaren får en överraskning i brevlådan.
*****
Det du bjuder på är (se bild ovan):
  • ett stickfodral till strumpstickor/domino med dragkedja
  • ett fodral till rundstickor
  • 7 limeknappar med vita prickar
  • 1 matchande börs för småsaker som sax, markörer och nål
  • 115 gram handspunnet garn ( ca 230 meter/merino) med inspunna guldprickar
Såhär gör du om du vill vara med:
Lämna ditt bud som en kommentar till detta inlägg eller skicka ett mejl till anna@stickfrossa.se så lägger jag in budet som en kommentar (vet att en del tycker det är krångligt att kommentera).
Auktionens högsta budgivare vinner och sätter därefter in vinstsumman på mitt konto och får sitt paket med grejer och ett kvitto på insättning till cancerfonden.
Auktionen avslutas fredag 13/5 klockan 20.00

Närbild handspunnet garn

9 kommentarer:

Lena sa...

Åh så dubbelt-bra Anna! Jag bjuder 600:- direkt!

Ulla sa...

750:-

Camilla sa...

Jag bjuder inte, men vill säga att jag tycker det är ett fantastiskt sätt att bidra till bra saker. Har själv haft en liknande auktion på mitt jobb för en tid sedan. Förvisso inte med lika fina saker som du har. Heja Anna, du inspirerar på många sätt!!!

4U2 sa...

Åh, jag kan tyvärr inte konkurrera med det andra budat ... tyvärr ... :(

PetraO sa...

900 kr (Du är bäst Anna!)

Vickan-Pickan sa...

Åh jag vill bjuda 1000 kronor. Så vackra saker och vilken underbar idé.

Anna sa...

Kerstin S har skickat in ett bud på 1100!

/Anna

Anneli sa...

Äsch, vad tusan. Så fina grejjer! Jag bjuder 1150 kr. Fast skvallra inte för min sambo. :-)

/Garnfröken.

Anonym sa...

Jag bjuder 1200. Kerstin S