fredag 3 december 2010

Lyxgarn + fredag= sant!


Igår kväll gjorde jag klart mitt garn. Det är till mig själv. Ena tråden är kashmir, den andra är mullbärssilke. Då och då dyker det upp en silverprick. Nystanet väger 195 gram och är tänkt att vara min kommande lyxstickning. Nytt lyxgarn och dessutom fredag. Kan inte bli bättre!!!
Min fina kollega Eva har utställning på Kärna bibliotek och visar sina silversmycken 2 dec-3 januari, missa inte det!




I butiken är det minipåfyllt med några knit pro-fodral med börs efter inkomna önskemål (klicka på blandade fodral). Välkommen in!

7 kommentarer:

Madeleine sa...

Ser helt fantastiskt ut! Lyx, absolut! :)

4U2 sa...

Vad duktigt att göra sitt eget garn.

Sillen stickar sa...

OjOJojojojojojoj va otroligt fint garn. Trevlig helg!
puss å kram C

Sillen stickar sa...

...och fodral <3

Maria sa...

Vilket underbart garn! Du är så duktig och får till det så fint. Mys nu denna fredagkväll!

Helena sa...

Så fint garn med silverprickar i. Måste du liksom trä på kulorna på hela nystanet innan det kan användas?

skapasaker sa...

Gott att göra till sig själv också!
Eva