måndag 31 maj 2010

Härlig helg!



I lördags var jag helt ledig. Så himla skönt. Satt mest i en stol och stickade. Började som en provlapp och blev fint så jag fortsatte. Har inte riktigt bestämt vad det ska bli än, men det känns bra och lovande.
På eftermiddagen kom min mamma och hennes man Anders och fikade, vilket var lite extra fint just nu av olika anledningar.
Mamma behövde små hängen till olika saker och jag svängde snabbt ihop till både kamerans minneskort och telefonen.
*****
På söndagen var det dags. Då beställde jag min spinnrock från Tina!
Lär dröja ett tag då jag ville ha en färg som inte fanns på lager, men vad gör det...


7 kommentarer:

Sillen stickar sa...

Vackert vackertvackert!
krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Janette Millbom sa...

Åh det ser verkligen lovande ut! Så härligt att höra att de kom på fika!
KRAAAAM

PetraO sa...

Lovelyyy! Kram

Iwona Eriksson sa...

Spännande att se vad det blir av det fina hallon garnet....

Anne-Line sa...

Hej, var beställde du din spinnrock om man får fråga??
Hälsningar,
Anne-Line

Åsa sa...

Härligt, klart man beställer från bästa butiken Spinspiration ;-)
Om jag stickade så där snygga provlappar . . . WOW!

Cecilia sa...

wow, har du något mönster på den roa sjalen med hål i?