söndag 7 mars 2010

Rattmuff!

Idag kom den på plats. Känns helt rätt!
Man vill ju köra med stil.

66 kommentarer:

Ilsefin sa...

haha... Ursnygg! och den är ju självskriven i din bil :)

hoppetossa sa...

Åh vad tuff!!! Precis vad man behöver både för kylans och humörets skull. Fru Inez

Annas garndrömmar sa...

Vilken glädjemuff! Hahaha, verkligen jätterolig, och helt självklar för dig!

Maria sa...

Åh så fin! En sån vill jag också göra! Jag vet inte om han jag delar bilen med uppskattar det lika mycket men den var ju ursöt!

SF sa...

Klart bilen skall ha en rattmuff!

Mikaela sa...

Självklart ska du ha en prickig rattmuff!! :D

garnlivet sa...

Tufft !!

Petraso sa...

Hur snygg var inte den!!! *gapar*

Helt rätt!

annas alster sa...

Grymt Anna! :)

m sa...

Så läcker!

Magganmagi sa...

ursöt!!!
Sydde du på den på ratten?

med nål och tråd sa...

å hur snyggt är inte det!

Tina sa...

O m g det är ju bara såå Anna!

PetraO sa...

Helt självklar skulle jag vilja säga!

Pernilla sa...

Superlekker!
Det sku man ha i bilen om morgenen når man far på jobb. Det må ju bare blitt en bra start på dagen.

Pernilla

Anonym sa...

Häftigt, och så mycket "Anna"
Maria S

maloppa sa...

Underbar, en sån skulle jag gärna köra runt med..... Va duktig du är!!

Unknown sa...

Digg! ;))

miastick sa...

Hurra! Jag vill hjula men kan inte.

skapasaker sa...

Haha! Jättefräck! Visst anpassar man stickningen efter sina behov?
Eva

Bland nystan o papper sa...

Underbart!

ANNEPÅLANDET sa...

Haha, gøyalt! Biler er så maskuline - en feminin touch er akkurat hva som trengs!! Vi trenger litt mer godt humør i trafikken. Inspirerende!

Anna-Karin sa...

Bäst! SÅååååååååååååååååå roligt. Vill också ha :-)

Helena sa...

PA vill också ha en:) han är grön av avund. Superduder snygg!

Mammalito sa...

Jag älskar detta!! Helt fantastiskt!!!

Therese Lestander sa...

Genialt!

Tummelisa Garn & Design sa...

Gud va läcker! Kanske nåt för lilla stickfrossa. Succe´ kan man säga.
Kram Ann-Christin

The Willow Fairy sa...

Och vad skulle det vara utom prickar - urtjusigt...

VirkStina sa...

charmigt värre!

MinaStickor sa...

Någon annan rattmuff hade inte passat i din bil. Mvh Marie

Sommarfröken sa...

Cool!!/Sommarfröken

Annabell sa...

Gu´, va läcker! Det står ju Anna på den!

Sillen stickar sa...

FettÄgig!!!!!!!
Puss c on the road

Jullan sa...

Urläcker!!!

Ulrika sa...

Å så läckert!!

Marias garnhändelser sa...

:-D

Beda sa...

Vad snyggt! Jag blir också sugen på att göra en.

Eva S sa...

Häftig!

Rimfrost sa...

Fantastisk!! Tittade bara förbi för att hämta ditt mönster på Noro-vantarna, som jag äntligen ska få börja på i kväll, men den rattmuffen var en otippad bonus!! :)

Tez sa...

Du e la uuuunderbar! TAck för att du förhöjde min dag med din fantastiska fantasi och kreativitet.

Kram Tereze

Bland nystan o papper sa...

Hej på dig!

Om du vill så finns något att hämta på min blogg :)

Malin

Fröken Blåbär sa...

Va glad man blir av att se din rattmuff! jättefin var den!

Eva S sa...

Du har nåt att hämta på min blogg.

Malin sa...

Guuuuud vad cool!!! Älskar den!!! Vill jag också ha!

Anonym sa...

Helt underbar! VAd lycklig man blir bara av att tänka på den!

Sju sorters garn sa...

Helsnyggt! Tänk vad lite prickar kan göra.

Amanda sa...

Vad fiffigt med egenstickad rattmuff. Och riktigt snygg är den också!

Blenda sa...

Haha, vilken otroligt cool! Och hade jag sett den här någon annanstans än på din blogg, hade jag ändå gissat att det var en "stickfrossagrej"! Fantastiskt snygg! :-D
/Blenda

Anna-Karin sa...

Vilken härlig blogg du har! Du har något att hämta på min blogg :-)

Min tråd sa...

hur fräck som helst!

Sanna T Sköld sa...

Du har något att hämta på min blogg.

Härlig rattmuff. En av mina f d arbetskamrater hade alltid rattmuff.

Eva i Stäket sa...

Du har något att hämta även på min blogg.

Elisabeth sa...

Coolt!

Clara sa...

Haha, den passar ju dig perfekt! När jag tar körkort ska jag också sticka mig en sån rattmuff :)

Ullfull/Anita sa...

Prickigt är fint!! Man ska ha det fint när man kör bil!! Kul idé!!//Anita

Kattis sa...

Helt Underbar och såå DU!!!


Du har fått en blomma på min blogg..

MvH Kattis

Johanna sa...

Häftig!

Du har fått lite solsken av mig, kika in på min blogg och hämta!

Fröken Musse sa...

Underbar! Vi hade en i päls för länge sedan, men den här är verkligen den snyggaste jag sett!!

johanna sa...

UUUUnderbar :-)

Ett nystan.. sa...

Guud så läcker! En sån vill man ju ha!

Unknown sa...

Jamen det kunde ju bara inte bli bättre heller ;-). Du är en sann inspirationskälla.
Ha det gott.

Händer på Haga sa...

Köra med stil var det! Jättefin!

á Yeliqa sa...

Åh WOW!!! Den är ju helt UNDERBAR!!!

Kristina sa...

Det är klart att du skall ha en prickig rattmuff! Jag blir retad på jobbet för min, men den är ju i vanligt fårskinn förstås!

Anna-Karin sa...

Absolut med stil- jag ser desutom att du har en Citroen som jag!!Kul, jag har en award till dig på min blogg
/ vårhälsningar
Anna-Karin

Hanna - Bakfnatt sa...

Anna!! Tack för ett härligt kvällsskratt! Det verkligen står ANNA på den där rattmuffen, hihi =) Hoppas allt är fint med dig, stor kram Hanna