måndag 20 oktober 2008

Bortskämd!

Det är härligt att fylla år och bli bortskämd! Har fått så mycket fina presenter! Grafitgrått garn till en tröja (RYC dk, se bild ovan). Har börjat skissa lite på modell på baksidan av gamla kvitton idag på bussen. Gamla kvitton ska inte vara det jag använder framöver för nu har jag fått specialgrejer av Petra att skissa i och en tutt-nåldyna! Av Helena har jag fått en vacker sjalnål (säljs här) och underbara stickmarkörer Royale (och jag som tjatade på dig om min beställning...)! Mia, jag har testat att bada med oljan, en härlig upplevelse! Cilla, jag älskar dina varvpeppare! Tusen tack mina vänner!


Tack mamma för slända! Tack kärleken för ull- och bambublandning!
Tack sis för mina grymma smycken, jag älskar dem!

11 kommentarer:

Honungsboden sa...

Man får gratulera! Både till födelsedagen och till att du har så goa, generösa människor omkring dig som träffar så rätt med sina presenter! Ha en bra dag!

Ewa sa...

Å vilka fina saker. Grattis i efterskott.
Vilka fina saker du gör. Jag blir helt salig. Hit in ska jag kika fler gånger.

Mvh
/Ewa "Klewa"

frisky frog sa...

Här kommer en bamsestor födelsedagskram från mig. Bättre sent än aldrig...

Kristina sa...

Oj, vad många fina presenter! Lyckliga du!

Annabell sa...

Många grattiskramar på födelsedagen! Vilka fina presenter du fått.

Janette Millbom sa...

vilken lyckost du är! Och GRATTIS! min son och min mormor fyller idag med, men du har fyllt i helgen eller?

Lånade med mig en slända från klangen idag för att testa ngt annat. den var bottentyngd. jag är besviken... Vad är nyttan med det egentligen?

/J

Tina sa...

Grattis!
Vad härligt att bli ordenligt bortskämd med alla de godsakerna!!

Och jag blev löjligt bortskämd idag när väskorna kom - ännu finare i verkligheten! Tack!!!

Anna sa...

jag stämmer in i grattiskören....grattis hoppas din dag var fin, ha det gott

SF sa...

Stort grattis till födelsedagen och de fin presenterna. Garnet ser hur mysigt ut som helst och gamla kvitton kan användas till mycket :). Får ofta skäll av maken för att alla kvitton blir kvar i plånboken, nu ska jag säga att jag har dem till stickmönster...

PetraO sa...

Vilken underbar presenthög - garnet är fantastiskt fint! Kram

~●Helena Pettersson●~ sa...

Grattis! :)