tisdag 10 juni 2008

Fina vänner!

Igår var en speciellt trevlig kväll. Stickträff hos Sillen i hennes underbara kolonistuga ihop med Mia, Helena och Petra.
Knytkalas med god mat och presentbord. Helena tog med sig scoutmanér till stickvärlden och alla hade med sig varsin present som sedan lottades ut. Väldigt roligt, som julafton!

Väldigt konstiga bilder, bara på presenterna och maten, inte på en enda person fanns i kameran, vad tänkte jag på? Troligen var det på alla böcker och garner vi kolllade på. Alla hade med sig olika saker som kunde vara intressant för oss andra att se. Himmelriket!
Mitt paket innehöll Opalgarn i vacker grön i egen prickig väska! Tusen tack flickor för en härlig kväll!

5 kommentarer:

miastick sa...

Ah, snabbt bloggat! ;)
Tack själv för en underbar kväll, jag är fortfarande helt upprymd. Min äldsta dotter ville äta upp mina nya virknålar, det vill jag också! Hurra! (Jag har redan börjat fundera kring mitt nya härliga Kureyon-nystan också.)

frisky frog sa...

Det verkar som om ni fick en härlig kväll. Man skulle ha lite slöjdare på närmre håll...
/Kram

Anonym sa...

Hej,

Det låter underbart! Jag är avis! Helena är hes efter allt prat!

Kram

Anonym sa...

det ser så mysigt ut... skulle vilja sitta ner och sticka tillsammans med några... Numera tar jag mig aldrig iväg på stickcafe, alls... Men, det blir Hammarö och stickning en helg i augusti dock, yes! ;)
Må så grankott...

teresa sa...

Härlig bild ner i den gröna väskan.
Sommarkvällar med vänner är livsviktigt o ni verkar ju ha haft väldigt trevligt. (ps. Började på spetshooden i kväll, så nu har jag ett "projekt" till på gång... Men du har nog rätt - plötsligt är massor av grejer klara! ds.)